須貝 フィリップ
スガイ フイリツプ
ビジネス研究科
修士課程教授
Last Updated :2021/10/24

研究者情報

研究分野

  • 人文・社会/経営学

学歴

  • 早稲田大学, 大学院国際情報通信研究科, 2003年 - 2006年

MISC

  • Waste vs. Challenge! Consumer Insights and Strategic Implications of Unused Technology Product Capabilities and Features
    Sugai Philip, Aroean Lukman
    Kindai management review, Maruzen Planet ; c2013-, 2106 - 117, 2014年03月, 英語
  • Study of consumer attitudes towards connected reader devices in Japan based on the decomposed Theory of Planned Behavior
    Koeder Marco Josef, Mohammed Upal, Sugai Philip
    Economics & management series, 国際大学, 2011, 2011年05月, 英語
  • IECPレポート Google Android and Wireless Ecosystem
    Sugai Philip
    智場, 国際大学グローバルコミュニケーションセンター, (112)121 - 126, 2008年12月, 日本語
  • Willingness to Pay for Service Attributes in the Japanese Digital Content Market
    KIM N. N., Sugai Philip
    BMC Physiol., 国際大学, 61 - 9, 2006年, 英語
  • Segmenting and predicting consumer network loyalty behaviors within Japan's mobile market
    Sugai Philip
    GITS, GITI紀要, 早稲田大学大学院国際情報通信研究科・国際情報通信研究センター, 2004165 - 171, 2004年, 英語

担当経験のある科目

  • マーケティング
    同志社大学
  • ノベーションマネジメント
    スタンフォード大学
  • マーケティング
    国際大学